سوالات متداول

Home » سوالات متداول
سوالات متداول

درصورتی که پاسخ خود را پیدا نکردید به پشتیبان پیام دهید

۱- چطور میتوانم به سایت ده پل اعتماد کنم؟

 مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، نماد اعتماد الکترونیک را برای احراز هویت کسب و کارهای اینترنتی و قانونمند کردن آنها ایجاد کرده است به طوری که داشتن نماد اعتماد الکترونیک برای تمامی فروشگاه های الکترونیکی اجباری ست.

۲- نحوه خرید از سایت چگونه است؟

شما پس از انتخاب محصولات مورد نظر، به بخش سبد خرید مراجعه نموده و پس از تکمیل مشخصات خود و دریافت رمز عبور وارد صفحه پرداخت امن میگردید. پس از پرداخت و تکمیل خرید، پیامکی حاوی اطلاعات تکمیل خرید برای شما ارسال میگردد. پس از آن در صورتیکه تا قبل از ساعت ۱۴ ثبت سفارش کرده باشید، محصولات شما در همان روز ارسال شده و در غیر اینصورت در روز کاری بعد ارسال میشود.

۳- نحوه پرداخت چگونه است؟

سایت ده پل با بهره مندی از درگاه پرداخت امن امکان خرید آنلاین را فراهم نموده است. پروژه ها و سازندگان محترم میتوانند به جهت بهره مندی از تخفیف پروژه ای، پس از اخذ پیش فاکتور، طی تماس با مجموعه شرایط ویژه ای دریافت نمایند.

۴- نحوه ارسال محصولات چگونه است؟

در هنگام تکمیل فرم خرید شما میتوانید نحوه دریافت کالا را انتخاب نمایید. برای همشهریان تهرانی امکان ارسال توسط پیک موتوری فراهم میباشد. برای شهرستان ها نیز ارسال توسط تیپاکس و یا پست پیشتاز صورت میپذیرد.

پس از ارسال بسته، مشخصات پستی برای شما ارسال خواهد شد.

۵- آیا امکان تحویل حضوری کالای خریداری شده وجود دارد؟

بله. پس از تکمیل خرید با واحد فروش تماس گرفته و درخواست تحویل حضوری نمایید.

۶- سفارشات پس از چند روز به ما میرسد؟

در تهران در صورتیکه در ساعات اداری ثبت سفارش شود حداکثر تا ۲ ساعت و در شهرستان ها ۱-۷ روز (بسته به شرایط انتخاب نحوه ارسال)

۷- هزینه ارسال چگونه است؟

هزینه ارسال در تمام موارد به صورت پس کرایه میباشد.

۸- گارانتی محصولات چه مقدار است؟

کلیه محصولات آسفورا دارای ۱۸ ماه گارانتی میباشد.

۹- آیا امکان خرید حضوری فراهم است؟

برای پروژه ها، پس از تماس با سایت و ثبت پروژه، امکان خرید حضوری و بهره مندی از تخفیف پروژه ها فراهم میباشد.

۱۰ - برای پروژه ها، پس از تماس با سایت و ثبت پروژه، امکان خرید حضوری و بهره مندی از تخفیف پروژه ها فراهم میباشد.

در ساعات اداری به طور مستمر در خدمت همه عزیزان هستیم. در خارج از ساعات اداری به صورت آنلاین در شبکه های مجازی با خط هایی که در سایت وجود دارد پاسخگوی مشتریان عزیز خواهیم بود.

۱۱- اگر کالا موجود نبود نحوه سفارش آن چگونه است؟

در صورتیکه شما به کالایی نیاز داشتید که در لیست سایت ناموجود باشد، شما میتوانید آن کالا را طی تماس تلفنی با مجموعه و پس از ثبت پروژه تان، بدون هیچگونه هزینه پیش پرداخت ثبت سفارش نمایید. زمان تقریبی تامین کالا حدود ۱۰ روز کاری میباشد.

۱۲- آیا امکان برگرداندن کالا و عودت وجه وجود دارد؟

بلی برای کالا هایی که سفارشی نباشند، در صورتی که از بسته بندی خارج نشده باشد امکان پس گرفتن و عودت وجه وجود دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
0 مقایسه
فروشگاه
1 محصول سبد خرید
حساب کاربری من